Gå til hovedindhold
ILVA Help Center startside
  • Skriv til os
Tilbage til ilva.dk
  • Skriv til os
  • Tilbage til ilva.dk
  1. ILVA
  2. Reklamation & fortrydelse
  3. Spørgsmål vedr. reklamation og returnering

Spørgsmål vedr. reklamation og returnering

  • Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at reklamere over en vare  Læs mere om Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at reklamere over en vare
  • Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget min vare og fortrudt mit køb?  Læs mere om Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget min vare og fortrudt mit køb?
  • Hvad gør jeg, hvis jeg vil annullere min ordre?  Læs mere om Hvad gør jeg, hvis jeg vil annullere min ordre?
  • Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget et skadet produkt?  Læs mere om Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget et skadet produkt?
  • Hvad gør jeg, hvis jeg mangler reservedele til min vare?  Læs mere om Hvad gør jeg, hvis jeg mangler reservedele til min vare?
  • Hvad gør jeg, hvis bundstoffet på min vare er beskadiget?  Læs mere om Hvad gør jeg, hvis bundstoffet på min vare er beskadiget?
  • Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med min elevationsseng?  Læs mere om Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med min elevationsseng?
  • Hvad gør jeg for at vedligeholde min nye vare?  Læs mere om Hvad gør jeg for at vedligeholde min nye vare?
  • Hvad gør jeg, hvis jeg er uenig i min afgørelse?  Læs mere om Hvad gør jeg, hvis jeg er uenig i min afgørelse?

Har du andre spørgsmål?

Kontakt kundeservice

Start chat

Start en chat med os

Messenger

Skriv til os på messenger

Ring til os

+45 88 17 99 10

Skriv til os

Tryk her for at skrive til os

Åbningstider for kundeservice
Mandag - Fredag: 10:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 15:00
Søndag: Lukket
Se bolighuse og åbningstider

ILVA