Er der fejl eller mangler ved din modtagne vare, bedes du udfylde denne:
REKLAMATIONSFORMULAR |
Vores betingelser ved reklamation er ens, uanset om du har købt din vare i et af vores bolighuse eller på vores webshop.
Det betyder at uanset om varen er købt online eller i et bolighus, skal reklamationen oprettes via ovenstående link, dog med undtagelse af boligtilbehør.
VIGTIGT: For at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt, er det vigtigt, du er opmærksom på følgende:
- Du skal gøre os opmærksomme på fejlen/manglen med det samme, den opstår/opdages
- Varen skal være indenfor reklamationsretten
- Fejlen / manglen skal være tydeligt beskrevet
- Billeder skal være vedhæftet (skaden tæt på samt på afstand, labels/numre under bunden, delnr. på evt. manglende dele ud fra samlevejledning)
- Varen skal være behandlet forsvarligt og korrekt vedligeholdt. Det er dit ansvar at undersøge og overholde behovet for vedligeholdelse. Misvedligehold af produktet eller uhensigtsmæssig brug er hverken dækket af den almindelige købelov eller ILVAs garanti*
Har du en vare med fejl eller mangler, vil denne som udgangspunkt blive udbedret ved reparation eller udskiftning af reservedel(e). Alternativt ombytter vi varen eller dele af den forudsat, at det ikke medfører ILVA uforholdsmæssige omkostninger.
Bemærk, at vores møbler ikke er fremstillet til erhvervsbrug, hvor der forventeligt er hårdere slid på møblerne end ved privatbrug. Benyttes møblerne til erhverv, er købet derfor ikke omfattet af reklamationsretten. Vi kan i stedet henvise til Thirdspace, som er vores partner på erhvervsmarkedet.
* Læs mere om garanti og reklamation i punkt 9 på dette link: Handelsbetingelser - Se alle betingelser her | ILVA
* Læs mere om vores garanti på dette link: 5 års garanti (ilva.dk)
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til kundeservice - vi står klar til at hjælpe dig.