Modtager du en vare med fejl eller mangler, bliver dette som udgangspunkt udbedret ved reparation eller udskiftning af reservedel. Alternativt ombytter vi varen eller dele af den forudsat, at det ikke medfører ILVA uforholdsmæssige omkostninger.
Da enkelte af vores varer er specialfremstillede, må du påregne imellem 6-8 uger, før en eventuel udbedring kan være gennemført, selvom vi naturligvis altid vil forsøge at løse reklamationen hurtigst muligt.
- Du skal gøre os opmærksomme på skaden med det samme, når den opstår/opdages
- Varen skal være indenfor reklamationsretten
- Skaden skal være tydeligt beskrevet
- Billeder skal være vedhæftet (skaden tæt på, skaden på afstand, hele møblet, labels/numre på varen/emballagen)
- Varen skal være behandlet forsvarligt og korrekt vedligeholdt. Det er dit ansvar at undersøge og overholde behovet for vedligeholdelse. Misvedligehold af produktet eller uhensigtsmæssig brug er hverken dækket af den almindelige købelov eller ILVAs reklamationsret.
Du er velkommen til at benytte den skadede vare i det omfang, det er muligt, indtil vi har løst din sag.
For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, vil vi bede dig om at udfylde vores Reklamationsformular
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til kundeservice - vi står klar til at hjælpe dig.