I forbindelse med levering kontrolleres det i samarbejde med chaufføren:
- At der er leveret det rette antal varer/dele ud fra den medbragte leveringsfølgeseddel
- Er emballagen er beskadiget ved levering, eller der er synlige tegn på defekt - så kvitteres der på fragtbrevet, at modtagelsen er med forbehold for eventuelle skader på indholdet. På fragtbrevet afkrydses årsagen til forbeholdet.
- Viser det sig, at varen er beskadiget, tages kontakt til ILVA Kundeservice på nedenstående formular, og vi vil undersøge forskellige løsningsmuligheder. Oftest kan det hurtigst løses, hvis man alligevel tager imod varen frem for helt at afvise den.
Det er vigtigt at du gør os opmærksomme på manglen eller skaden med det samme, den opdages.
Bliver transportskaden først konstateret senere, skal du reklamere hurtigst muligt og inden for rimelig tid via vores online reklamationsformular - Tryk her
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til kundeservice - vi står klar til at hjælpe dig.