Ved en restbetaling kan FIK-koden (starter med +71) nederst på din ordrebekræftelse benyttes til manglende indbetaling. Alternativt kan du enten betale i dit nærmeste bolighus eller kontakte kundeservice og få tilsendt link til mobilpay.
Vær opmærksom på, at betalingen skal være registreret hos os senest 4 hverdage før det aftalte leveringstidspunkt, uanset hvilken leveringsform du har valgt (afhentning eller levering). Det er desværre ikke muligt at betale til chaufførerne, når vores transportør leverer varen til din bolig.
Vi kan først ekspedere dit køb, når hele betalingen er registreret. Du skal derfor lave en præcis aftale med din sælger om betalingen og være opmærksom på, at din ordre skal være fuldt betalt, før vi kan udlevere din vare ved afhentning i bolighus eller ved levering til din bolig med transportør/pakkepost.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Skriv til kundeservice - vi står klar til at hjælpe dig.